wtorek, 27 lipca 2010

Termin posiedzenia Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności

O której godzinie wstałem? Przed siódmą. Dzwoniłem dzisiaj do specjalistki od stawu skroniowo-żuchwowego, chciałem się umówić na konsultację. Dowiedziałem się, że konsultacja problemu ze stawem skroniowo-żuchwowym kosztuje u niej 30zł. Mam dzwonić po 10 sierpnia. Mówiła, że teraz ma wakacje i trochę jeździ sobie. Jadąc na rehabilitację widziałem sąsiada wychodzącego z piwnicy. Byłem rozmienić dziesięć złotych w kiosku przy ulicy Bajana chyba. Pani w kiosku mi powiedziała, gdy zapytałem czy może mi rozmienić dziesięć złotych tak, żeby było pięć złotych „ no dobrze” i rozmieniła. W rejestracji była brązowooka dziewczyna i wydała mi kluczyk numer cztery. Przebieg rehabilitacji. 1) Jonoforeza. Krótkoobcięta blondynka pytała mnie czy dobrze jest założony bandaż i gaza do jonoforezy. Powiedziałem, że muszę pomyśleć a ona, żebym szybko myślał, bo bez oddychania, to tylko minuta. 2) Masażysta pytał: Od kiedy mam problemy zdrowotne? Co się u mnie dzieje? Jaka jest według mnie przyczyna tych problemów? W jaki sposób lekarze chcą mnie leczyć? Mówił, że niedawno był w Szpitalu przy ulicy Borowskiej usuwali mu kamień ze ślinianki i widział człowieka, który był po wypadku, miał rozwaloną żuchwę i stawy skroniowo-żuchwowe. Wszczepili mu implant do stawu, zadrutowali go, żeby mu się żuchwa dobrze zrosła. (chyba mu niezbyt dobrze zrobili, ale tego nie jestem pewien.) Człowiek ten według masażysty „trochę pocierpiał”. 3) Krioterapia. Blondynka w okularach mi robiła. 4) Ta sama blondynka w okularach mi robiła laserowanie w gabinecie lekarskim (tam też stoi laser). Na końcu pożyczyłem długopis od dziewczyny w rejestracji i podpisałałem kartę pacjenta ( Pacjent powinien swoim podpisem potwierdzić wykonanie zabiegów.). Potem pojechałem rowerem w stronę lotniska na Starachowicach przez Jerzmanów. Po drodze myślałem: Czy iść na Piesza Pielgrzymkę Na Jasną Górę w tym roku? Przysłano mi informację, że posiedzienie Powiatowego Zespołu Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w mojej sprawie odbędzie się 19.08.2010. Napisali, że nie mogą przeprowadzić tego posiedzenia w terminie przewidzianym przez ustawę, bo jest zbyt duża ilość wniosków o przyznanie statusu osoby niepełnosprawnej. Kazali mi przynieść najnowszy audiogram ze sobą. Muszę zacząć leczenie stomatologiczne, bo według ortodonty jest u mnie konieczność leczenia kanałowowego, bo mam jakieś zmiany przy korzeniu, w którymś zębie. Nie można zaczynać leczenia ortodontycznego, jeśli nie są wyleczone wszystkie zęby. Szukam jakiegoś taniego dobrego dentysty. Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz