środa, 28 lipca 2010

Pęka mi szyna

O której godzinie dzisiaj wstałem? Nie wiem dokładnie, ale chyba o siódmej trzydzieści. Wychodząc widziałem sąsiadkę. Pojechałem do Zakładu Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego przy ulicy Krakowskiej 26. Pęka mi szyna. Muszę sobie zrobić nową szynę. W pokoju numer 102 był niebieskooki lekarz i powiedział, że profesor będzie we wtorek około godziny 11:00, mogę też spróbować przyjść jutro około godziny 11:00. Przyszła Pani pielęgniarka i zapytała: Co się stało panie Marcinie? i powiedziałem, że szyna mi pęka i chcę nową. Ona mówiła, że jutro profesora nie będzie. Mogę próbować dzwonić. Przebieg rehabilitacji w Creatorze. 1) Niebieskooka dziewczyna chciała mnie wziąć na jonoforezę, ale powiedziałem, że nie zdarzę na masaż (jonoforeza trwa 15 minut a było dziesięć minut do masażu) i zrobiła mi laserowanie. 2) Masażysta pytał o moją chorobę: co się dzieje? Od kiedy? Pytał czy mam stresującą pracę? Co studiuję? Polecił, dobrego chirurga szczękowego i fizykoterapeutę od stawu skroniowo-żuchwowego. Jak przeciwstawiać się bólowi kolana według masażysty? Obłożyć lodem a jak będzie dalej bolało, to trzeba się temu przyjrzeć. 3) Jonoforezę mi robiła dziewczyna, która pytała: Jak miałem robioną wcześniej jonoforezę? Czy coś czułem?(mrowienie) 4) Ta sama dziewczyna mi robiła krioterapię. Pytała o mój problem ze stawem i jej opowiedziałem. Na końcu mi pożyczyła długopis i podpisałem kartę pacjenta. Miałem numer 12 w szatni. Nie wiem czy iść na Pieszą Pielgrzymkę Na Jasną Górę z pękniętą szyną. Profesor będzie dopiero w wtorek. Nową szynę mi zrobią pewnie około piątku najszybciej. Nie będę mógł iść na Pielgrzymkę. Chyba, że wrócę z Pielgrzymki na wtorek i porem na odebranie szyny (nie wiem czy można dojechać rowrem do Pielgrzymki i potem wrócić). Szukam dobrego dentysty. Z tą wadą zgryzu i problemem ze stawem skroniowo-żuchowym, człowiekowi się nic nie chce, trzeba się do wszystkiego mobilizować i to jest prawda. Boli mnie prawe kolano przy chodzeniu( nie jakiś rwący duży ból, tylko taki przeszkadzający) i to jest prawda.

Dziękuję.



Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz