sobota, 31 lipca 2010

Plan na najbliższy czas

Jaki jest mój plan na najbliższy czas? 1) Uczestniczenie w Pieszej Pielgrzymce na Jasną Górę( na odcinku z Wrocławia do Trzebnicy) 2) Powrót do Wrocławia w poniedziałek. 3) Poproszenie o zrobienie nowej szyny przeciwstawiającej się problem ze stawem skroniowo-żuchwowym (bo stara mi pęką) w Zakładzie Zaburzeń Czynności Układu Stomatognatycznego. Pójście na przegląd zębów do stomatologa (bo, mi ortodonta powiedział, że zanim rozpocznę leczenie ortodontyczne, muszę zabrać się za leczenie dentystyczne. Szukam dobrego i taniego stomatologa) 4) Uczestniczenie w kilku ostatnich dniach Pieszej Pielgrzymki Na Jasną Górę. 5) Konsultacja u specjalistki od stawu skroniowo-żuchwowego. 6) Może bym się poradził jeszcze jakiegoś dobrego chirurga szczękowego w sprawie, czy leczyć kompensacyjnie, czy zespołowo ortodontyczno-chirurgicznie. Moje leczenie ortodontyczne (jeśli będzie, bo na razie nie mam na to pieniędzy) może trwać od dwóch do trzech lat. 7) Szukanie pracy. 8) Kończenie studiów. Mam też chęć wyprowadzenia się od rodziców. Dziękuję.


Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz